به اندازه ی آرزوهات تلاش کن

به اندازه ی آرزوهات تلاش کن

من برگشتم...

تو این مدت فهمیدم فقط آرزو کردن کافی نیست واسه رسیدن به

آرزوهای بزرگ تلاش بزرگ لازمه, کاری که من نکردم ...

خیلی سخت بود اینکه بخوام با خودم کنار بیام و قبول کنم

که این نتیجه بخاطر کم کاری و سر به هوایی خودم بود...

به هرحال هرچی بود گذشت و من با تمام وجود این جمله رو

درک کردم:

"یا به اندازه ی تلاشت آرزو کن یا به اندازه ی آرزوهات تلاش"

 



نظرات شما عزیزان:

♏ÂĦ$ÂИ
ساعت20:55---16 شهريور 1393
ای پایــــیز

ابرهایت را زود بفرست

شستن این گرد غم از دل من

چندین پایــــیز باران میخواهد ....


گیلانه دامون
ساعت23:48---15 شهريور 1393
متشکرم از حضور و نظر شما در وب من...
وبتون خیلی خوب کار شده... موفق و سلامت باشید...
پاسخ:مررررررررررررررررسی


الهه...نمکدون
ساعت17:30---15 شهريور 1393
فدات عزیزم
ربطی به کنکور داشت؟؟؟؟؟
پاسخ:آره دقیقا :( یه جورایی گند زدم


آخرین منجی ... آخرین یار♥
ساعت2:56---12 خرداد 1393
سلام
این اعیاد زیبا را به شما و تمام شیعیان جهان تبریک می گویم

پشیمانی ابلیس در واقعه ی عاشورا !؟؟
پدر آیت الله سید محمدتقی مدرسی نقل می کند:
عصر عاشورای سال 61 هجری ، شیطانک ها دیدند که ابلیس
سرکرده ی آنان ، به سر و صورت می زند و می گرید
گفتند:
امروز که تو باید خوشحال باشی از چه رو پریشانی و گریان؟
گفت:
اشتباه بزرگی کردم که این جماعت را واداشتم که حسین را بکشند
گفتند:چطور؟
مگر تو نمی خواستی این جمع به ظاهر مسلمان ،
راهی جهنم شوند؟ و مگر نشدند؟
گفت:چرا چنین شد
ولی از این نکته غفلت کرده بودم که با این کار ،
باب رحمت الهی به روی مردم باز می شود
هرکس به نحوی خود را در دستگاه امام حسین [علیه السلام]
جای می دهد و از شفاعت او بهره مند می گردد.
منبع:داستانهای روح فزا ص 127


دخترک روستایی
ساعت18:09---25 ارديبهشت 1393
به سلامتی هر کس که درونش داره میسوزه اما ترجیح میده لبهاش و بدوزه...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 شهريور 1393برچسب:یه تجربه ی ناب که تا خودم لمسش نمیکردم نمیفهمیدمش, ] [ 15:54 ] [ دختر رویایی ]
[ ]